Dana 25. listopada pedagoginja škole u suradnji s ravnateljicom Dječjeg vrtića Smješko, Isabelom Lisjak prisustvovala je edukaciji dr. Ranka Rajovića na temu Zašto djeca sve teže uče? Značaj fizičke aktivnosti za razvoj djece.
Dr. Rajović autor je NTC sistema učenja, inovativnog programa koji pomaže djeci da u što većoj mjeri dosegnu svoje biološke potencijale. U izlaganju se stavlja naglasak na nova otkrića iz neuroznanosti, pedagogije i psihologije. Rezultati istraživanja ukazuju na to da je za razvoj misaonih procesa u željenom pravcu potrebno odabrati materijale za opažanje, primjere, uzorke, modele i predmete koji će utjecati na misaone procese. Reproduktivno učenje, kojim se najčešće služimo, predstavlja usvajanje znanja u gotovom obliku, čime je ponekad otežano razumijevanje pojmova, odnosno njihova sadržaja. Riječ je o reprodukciji bez povezivanja činjenica i funkcionalnog znanja. S druge strane asocijativnim učenjem, za što se i zalaže NTC sustav, potiče se razvoj sposobnosti mišljenja, pamćenja zaključivanja, sintetiziranja, transfera naučenog i sl.
Poučno i nadasve inspirativno predavanja dr. Ranka Rajovića ostavilo je snažan dojam na sudionike seminara te ih potaknulo na promišljanje kako stečena znanja primijeniti u svakodnevnom radu s djecom.
Petra Tomšić, mag. prof. paed.